Victor Hasselbladsgata 11 a
421 31 Göteborg
Box 9001
400 91 Göteborg
Telefon: 031 - 704 45 20
Telefontid, vardagar: 09:00 - 11:30
E-post: support@nordiclife.se
Telefon: 031 - 704 45 20
Telefontid, vardagar: 08:00 - 16:00
E-post: fastighet@nordiclife.se
Telefon: 010 - 222 30 85
Telefontid: Dygnet runt vid akuta ärenden
NordicLife har skött förvaltningen av hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar i drygt tjugo år. Vi har således en lång erfarenhet av att erbjuda anpassade tjänster och produkter som matchar våra kunders behov. Gemensamt för vårt arbetssätt är ett absolut kundfokus baserat på följande grundvärderingar:
Vårt kundfokus ger er ekonomisk trygghet och skapar ett ökat engagemang bland medlemmarna och hyresgästerna. Varje kund har en personlig förvaltare, en person som har både den ekonomiska och tekniska förståelsen för bästa resultat. Vi på NordicLife arbetar nära våra kunder, närmare än de flesta vågar vi nog säga. Vi sitter gärna med på kundens planerings- och styrelsemöten, för att förklara det som verkar krångligt, och vår serviceinriktade personal är ofta ute i fastigheterna.
NordicLife arbetar proaktivt både med ekonomi och teknik för att ge varje kund en lättförståelig och hjälpsam information om helheten. För oss är förvaltning mycket mer än avisering och löpande bokföring. Förutom vårt basutbud inom ekonomi, fastighetsservice och teknik bistår vi bl.a. med ekonomisk rådgivning, låneförhandling, styrelseutbildningar, kvalitetssäkrade hantverkare, organiserade upphandlingar av tjänster och skräddarsydda entreprenadlösningar.
Genom vårt moderna och projektorienterade arbetssätt har vi effektiviserat administrationen och kan fokusera på det personliga mötet. Det möjliggör leverans till högsta kvalitet och förmånliga priser jämfört med våra konkurrenter. Våra kunder uppskattar detta och har vid upprepade tillfällen gett oss högsta betyg i kundutvärderingar, t ex AktivBo. Vi lämnar gärna kundreferenser i samband med ett personligt möte.